De vliegreis naar Fizi - Reisverslag uit Fizi, Congo, Democratische Republiek v van Roos Snoepje - WaarBenJij.nu De vliegreis naar Fizi - Reisverslag uit Fizi, Congo, Democratische Republiek v van Roos Snoepje - WaarBenJij.nu

De vliegreis naar Fizi

Door: Roos Snoepje

Blijf op de hoogte en volg Roos

14 April 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Fizi

Hoi Hoi,

Vandaag (14-04-2014) begint onze reis naar Kongo
We zijn samen met de reisorganisatie verleg je grenzen en nog een heleboel andere groepen vertrokken vanuit Amsterdam. Ik had wel zin om mee te gaan op reis maar niet zo met de groep omdat we altijd geirriteert zijn op elkaar. De reisorganisatie had allemaal opdrachten geregeld voor onderweg. We moesten eerst naast mensen uit de andere groepen gaan zitten om ze beter te leren kennen. Ik zat naast Kimmie. Kimmie is een voetbalhooligan. Ik vond dit best spannend want ja, ik heb geen zin in ruzie natuurlijk. Maar ze was eigenlijk best aardig. Ik denk dat we wel vriendinnen kunnen worden. Maar de bedoeling was dat we zoveel mogelijk over elkaar te weten komen want er werden aan het eind vragen gesteld over degene waar je mee in gesprek bent geweest. Met elk goed antwoord kon je €500,- verdienen voor je groep. Wij hebben in totaal €1000,- opgehaald. Daarna moest je met je eigen groep gaan zitten om een yell te bedenken en daarmee konden we €1500,- ophalen. Inmiddels waren we geland en ik wist nog steeds niet waar we waren of heen gingen.Terwijl we naar buiten liepen moesten we de yell roepen en wie de beste had had gewonnen. Helaas hadden wij niet gewonnen maar de hooligans. Achteraf ben ik blij dat ik ben gegaan omdat ik het hier wel mooi vind. Met de groep is het stiekem toch wel leuk. Ik kan me alleen wel irriteren aan Jaleesa. Zij zit echt met iedere jongen te flirten en ja ik kan daar niet zo goed tegen. Maar de reis is goed verlopen en de reisorganisatie is ook wel oke!
Nou dit was het weer voor vandaag! Tot het volgende verslag!

Liefs Roos

Tags: P1c, a2

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Hoi ik ben Roos, Ik ben 19 jaar en woon in Oss. Ik zit nu tijdelijk in de Grote Batelaar samen met andere bewoners. Mijn ouders wonen nog in Oss, en ik heb 2 broertjes en een zus.

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 1537

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 01 Juni 2014

Mijn eerste reis naar de Nederlandse Antillen

Landen bezocht: