Mijn eerste reis naar de Nederlandse Antillen - Reisverslagen van Roos Snoepje - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis naar de Nederlandse Antillen - Reisverslagen van Roos Snoepje - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis naar de Nederlandse Antillen

Wij gaan met al de bewoners van de Grote Batelaar op vakantie naar de Nederlandse Antillen.
We gaan 1 week en ik ben benieuwd hoe we het gaan hebben

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2014

De markt op Fizi

14 April 2014

De vliegreis naar Fizi
Roos

Hoi ik ben Roos, Ik ben 19 jaar en woon in Oss. Ik zit nu tijdelijk in de Grote Batelaar samen met andere bewoners. Mijn ouders wonen nog in Oss, en ik heb 2 broertjes en een zus.

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1549

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 01 Juni 2014

Mijn eerste reis naar de Nederlandse Antillen

Landen bezocht: